Drop the world

Nu tycker vi faktiskt att ni är riktigt dåliga på att kommentera. Vi har ingen aning om vad ni tycker om någonting, vi vet bara att ni läser. Så därför tänkte vi att ni nu kan få skriva vad ni vill att vi ska skriva om, vad som helst så fixar vi det. Eller om ni vill berätta någonting kul som har hänt hemma eller om ni bara vill säga att ni är jätteavundsjuka på oss. Allting är kul att läsa.

Kommentera inlägget här
Postat av: emelie

Ni har gjort en jättebra blogg! Och det är super intressant att läsa och att se alla bilderna!

Hoppas att ni har det jättebra :)

2011-02-06 @ 16:44:56
URL: http://emeliee.devote.se
Postat av: Lena

hej tjejer!

Har följt er på Bloggen ch jag har bara sån lust och resa iväg jag med.Ni ser ut att ha det gött...Så jag blir en smula avis..hihi nej då jag hoppas verkligen ni får en helt underbar fortsättning på er resa.kanske man skulle vilja se lite naturbilder,blommor och bin.Ta gärna foton på Blommor,ja naturbilder..tack för ni delar med er av er dag...

Här hemma i Falun är det -7C ikväll..

Kram från mej

2011-02-06 @ 19:34:45
Postat av: Frida

jag tycker ändå att jag är ändå nästan ganska bra på att kommentera. men eh. ja. annars blir jag mest ba så glad för ni verkar så glada & fina & ha så fint & jag är litegranna avundsjuk, ja, här är det snorhalt & is överallt & jag gick ut på en skogspromenad i alla fall häromdagen & det var sex centimeter is över hela promenadsvägen men jag halkade bara en gång. duktigt. & i natt var alla bussar sena & det tog ungefär en & en halv timma att åka hem & var jättekallt & mina knän skakade jättemycket. & så ahar jag tänkt jättemycket på när jag var i falun i somras & det var så himla varmt att vi dog & stinas mamma gjorde årets godaste mat (rökt lax + potatis + massa röror + sallad åååå) & vi träffade petra på en cykel jättesnabbt hon var arg. & så ser jag fridas tatuering här jämt & tänker på när jag var i falun för längesedan & vi tittade på film & frida kom förbi & precis hade gjort den där tatueringen om jag inte minns helt fel & så sjöng vi med litegrann i across the universe. haha. åå jag är så babblig idag. puss i alla fall.

2011-02-06 @ 22:49:09
URL: http://ohmondieu.blogg.se/
Postat av: faster

Jag fattar inte hur man gör när man kommenterar men hoppas att Du kan läsa detta. Jag läser bloggen jätteofta och tycker att det är superroligt att se vad ni gör. Lite orolig blir jag ju förstås men ni verkar ju ha så roligt. Blåsorna såg dock inte så kul ut Frida. Janne och jag har åkt långfärdsskridskor på Runn i dag, sol och ca -2 grader. Helt underbart. Den 19 febr åker vi med Jens och Kim till Budapest och badar termalbad. Ska bli mysigt, men lite avundsjuka är vi allt på er. Tack för kortet - det var jättegulligt.

2011-02-06 @ 23:06:44
Postat av: just me

Och jag kommenterar inte ty jag vill inte störa er i er underbara semester. Och så är jag faktiskt lite avundsjuk. Förlåt!!

I ♥ U ALL, but most Frida. =)

2011-02-07 @ 10:21:52
Postat av: elsa

vi måste bestämma en Skype-tid!!!!!! puss

2011-02-08 @ 13:10:03
Postat av: therese

Åh brudar ni verkar ha det som ni förtjänar! Petra, du kan gärna komma förbi jobbet, typ i helgen! ;) och styra upp Jose lite. Vilken jävlig jävel han kan va! Han saknar dig och det går överstyr.. Vi undrar om ni/någon fått tillfälle i akt och andvändt något ur "sjuklådan"? ;) stor kram till er!

2011-02-08 @ 23:21:08
Postat av: Sunken

uppdatera för i helvete

2011-02-09 @ 01:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0